پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۴۱۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

اردوی نیم‌روزه تفریحی فرهنگی اعضای کانون نوجوانان مجتمع فرهنگی هنری نور

اعضای کانون نوجوانان مجتمع فرهنگی نور با مشارکت اداره شهروندی شهرداری منطقه ۵، اردوی نیم‌روزه برگزار می‌کنند.

اردوی نیم‌روزه تفریحی فرهنگی اعضای کانون نوجوانان مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجتمع فرهنگی هنری نور با مشارکت اداره شهروندی شهرداری منطقه پنج، اردوی نیم‌روزه تفریحی فرهنگی اعضای کانون نوجوانان نوررا از ساعت 8 تا 12 روز سه‌شنبه، 20 شهریور در بوستان نهج‌البلاغه برگزار می‌کند.

 ویژه‌برنامه «اردوی نیم‌روزه کانون نوجوانان» با هدف ایجاد نشاط و شادی در نوجوانان و تعمیق روابط و مشارکت آنان با یکدیگر برگزار می‌شود.

در این اردو که با همکاری و مشارکت اداره‌ی شهروندی شهرداری منطقه پنج در بوستان نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد، نوجوانان ضمن استفاده از امکانات تفریحی بوستان، با برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در کنار یکدیگر رقابت و رفاقت خواهند کرد.

نوجوانان محله می‌توانند با عضویت در کانون نوجوانان نور، به صورت رایگان از برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اردویی تابستانی مجتمع فرهنگی هنری نور بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای هماهنگی ثبت نام و شرکت در این اردو می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه فرمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-44088707 تماس بگیرید.

نظر شما