پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۴۱۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

آغاز ثبت‌نام خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها در مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵

مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج برای سال تحصیلی ۴-۱۴۰۳ از کودکان ۴ تا ۶ سال برای حضور در دوره‌های مهد و پیش دبستان «خانه کودک شهر شکوفه‌ها» ثبت نام به عمل می‌آورد.

آغاز ثبت نام خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها در مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مراکز فرهنگی هنری منطقه پنج با ارائۀ تسهیلات ویژه، از کودکان ۴ تا ۶ سال برای حضور در دوره‌های مهد و پیش دبستان «خانه کودک شهر شکوفه‌ها» در سال تحصیلی ۴-۱۴۰۳ ثبت نام می‌کند.

خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها برای سال تحصیلی جدید، ثبت نام از کودکان چهار تا شش سال را برای شرکت در کلاس‌های مهد و پیش دبستان در ۶ مرکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵، شامل فرهنگسرای فردوس، مجتمع فرهنگی هنری نور و خانه‌فرهنگ آیه، باصفا، میثاق و محصل، آغاز کرده است.

این دوره‌ها که از مهرماه آغاز می‌شود، در دو نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در فضایی مناسب و با حضور معلمان و مربیان مجرّب برگزار خواهد شد.

شهریه اعلام شده برای هر یک از دوره‌ها در یک نوبت، مبلغ ۱۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که والدین محترم می‌توانند طی سه نوبت تا پایان دی‌ماه نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

والدین علاقه‌مند می‌توانند با حضور در نزدیک‌ترین مرکز فرهنگی محل سکونت خود نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند. بدین منظور برای ثبت نام در «مجتمع فرهنگی هنری نور» به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب نور (تلفن: ۴۴۰۸۸۷۰۷)، «خانه‌فرهنگ میثاق» به نشانی بلوار آیت الله کاشانی، انتهای خیابان مهران (تلفن: ۸-۴۴۰۸۹۱۵۷)، «خانه‌فرهنگ آیه» به نشانی شهرک اکباتان، فاز یک، بلوار نفیسی، بالاتر از چهارراه مخابرات (تلفن: ۴۴۶۵۶۴۹۵)، خانه فرهنگ باصفا به نشانی بلوار فردوس شرق، خیابان شهید وفا آذر شمالی، انتهای کوچه گلزار غربی (تلفن ۹-۴۴۰۹۸۷۴۸)، خانه فرهنگ محصل به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان شاهین جنوبی، نبش اتوبان همت (تلفن:۴۴۴۷۴۶۸۳) مراجعه فرمایند.

والدین محترم برای ثبت نام فرزندان خود در دوره‌های مهد و پیش دبستان خانه کودک شهر شکوفه‌ها در فرهنگسرای فردوس نیز می‌توانند به واحد آموزش فرهنگسرا واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق مراجعه به تارنمای ferdos.farhangsara.ir یا تماس با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۲۸ اقدام کنید.

نظر شما