پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۴۱۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
به مناسبت روز شعر و ادب فارسی

خانه فرهنگ نور دانش شب شعر پنجره را برگزار می‌کند

خانه فرهنگ نور دانش مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱، روز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه و از ساعت ۱۷ به مناسبت روز ملی شعر و ادب، شب شعر پنجره را با موضوع ادبیات و زندگی و با حضور جمعی از شاعران و علاقه‌مندان به ادبیات برگزار می‌کند.

خانه فرهنگ نور دانش شب شعر پنجره را برگزار می کندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، خانه فرهنگ نور دانش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21،روز سه شنبه 27 شهریور ماه و از ساعت 17به مناسبت روز ملی شعر و ادب، شب شعر پنجره را با موضوع ادبیات و زندگی برگزار می کند.

استفاده از ظرفیت های ادبیات فارسی برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و همچنین حکمت ها و آگاهی های به جا مانده در آثار ادبی اندیشمندان ایرانی که می تواند در مسیر عبور از بحران ها و پیشرفت اجتماعی ایرانیان ارزشمند باشد در سخنرانی استادان حاضر در این نشست ادبی منعکس خواهد شد.

در این برنامه شاعران به ارائه تازه ترین آثار خود می پردازند و در این برنامه که با مشارکت تعدادی از انجمن ها و کانون های ادبی فعال در شهر تهران برگزار می گردد لحظات پربار و دلنشینی را رقم خواهند زد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به شهرک آزادی، بلوار محمد رسول الله (ص)، بوستان مریم، خانه فرهنگ فرهنگ نور دانش مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44531777 تماس بگیرند.

نظر شما