پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۴۱۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

برپایی محفل هفتگی انس با قرآن کریم در خانه‌ فرهنگ باصفا

با مشارکت مؤسسه مهدی‌یاران و حضور نوجوانان و جوانان علاقه‌مند، محفل انس با قرآن کریم و اهل بیت علیهم‌السلام در خانه‌فرهنگ باصفا منطقه ۵ برگزار می‌شود.

برپایی محفل هفتگی انس با قرآن کریم و اهل بیت علیهم‌السلام در خانه‌فرهنگ باصفابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محفل انس با قرآن کریم و اهل بیت علیهم‌السلام با مشارکت مؤسسه مهدی‌یاران و مخاطبان جوان و نوجوان روز چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸.۳۰ تا ۲۰ در خانه‌فرهنگ باصفا منطقه ۵ برگزار می‌شود.

در این برنامه که یکصد و شصتمین نشست از مجموعه برنامه‌های محفل انس است که به صورت هفتگی و با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان با مفاهیم قرآن و حدیث در محیطی صمیمی برگزار می‌شود، پس از اقامه‌ی نماز جماعت مغرب و عشاء، حجه‌الاسلام حشمدار به شرح و تفسیر آیه ۵۴ سوره بقره به همراه شرح حدیث بیست و هفتم از کتاب چهل حدیث حضرت امام (ره) خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان به ویژه نوجوانان برای حضور در این محفل می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۰۹۸۷۴۸ و ۴۴۰۵۳۶۳۵ تماس بگیرید.

 

نظر شما