پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۶۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

قصه و کاردستی خلاق با هسته میوه و برگ و پوست گیاهان در کتابخانه علامه جعفری

کارگاه ساخت کاردستی خلاق برای کودکان به همراه قصه‌خوانی از کتاب مصوّر «فیل کوچولو دماغت کو» در برنامه آیات و نشانه‌های کتابخانه علامه جعفری منطقه ۵ برگزار می‌شود.

قصه و کاردستی خلاق با هسته میوه و برگ و پوست گیاهان در کتابخانه علامه جعفریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه علامه جعفری منطقه ۵ کارگاه قصه و کاردستی «آیات و نشانه‌ها» را با خوانش داستان مصور «فیل کوچولو، دماغت کو» برای کودکان و نوجوانان پنجشنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار می‌کند.

در برنامه‌ «آیات و نشانه‌ها» که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، با ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت برگزار می‌شود، ضمن خوانش کتاب مصوّر «فیل کوچولو دماغت کو»، نوشته مینو امیرقاسمی و تصویرگری منوچهر دهقان، ساخت کاردستی با و دانه و پوست گیاهان توسط کارشناس برنامه، آقای محمدمهدی حکیم الهی به کودکان آموزش داده می‌شود.

والدین علاقه‌مند برای حضور فرزندان عزیز خود در این برنامه، می‌توانند به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، کوچه چهارم، کتابخانه علامه جعفری مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ ۴۴۰۹۱۰۴۳ تماس بگیرید.

نظر شما