شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۴۱۸۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

نمایش شاد و موزیکال «مش مش قلی خان» در فرهنگسرای ابن سینا

نمایش شاد و موزیکال «مش مش قلی خان» از پنجشنبه پنجم مهر ساعت ۱۷:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «مش مش قلی خان» به کارگردانی ناصر آویژه و نویسندگی گیتا داودی از پنجشنبه پنجم مهر ساعت ۱۷:۳۰ و در ماه مهر روزهای سه‌شنبه تا جمعه در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می‌رود. 

در خلاصه نمایشنامه آمده است: در زمون‌های قدیم توی شهری آباد، زندگی میکردند یک زن وشوهر شاد، ناز کوکب خاتون، آقا تاجر میرزا، خونه ای داشتن و مال زیاد، کلفت و نوکر و آشپزخونه زاد، پسری داشتند کاکل زری، مثل قرص قمری، اسم اون پسر، چی بود؟ بود مش مش قلی خان، این نمایش همه در مورد مش مش قلی خان، دیدنش واجب بر پیر و جوون و اهل خانه.

این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالا و به مدت ۵۰ دقیقه با عروسک گردانان ناصر ‌آویژه، قاسم انصاری شاد، حمیدرضا نوری، مهراد ‌زمانی و دستیار کارگردانی امید ‌علیرضائی، آرمان داودی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک‌قدس(غرب)، ایران زمین شمالی،جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۲۵۱۸۰۸۴۸ تماس بگیرند.

 

نظر شما