شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۸۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

نمایش شاد و موزیکال «آرزوی الاغ» در فرهنگسرای ابن سینا

نمایش شاد و موزیکال «آرزوی الاغ» از پنجشنبه پنجم مهر ساعت ۱۹ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می‌رود.

نمایش شاد و موزیکال «آرزوی الاغ» در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «آرزوی الاغ» به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین ‌داداش‌نیا از پنجشنبه پنجم مهر ساعت ۱۹ و در طی ماه مهر و آبان روزهای سه‌شنبه تا جمعه در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می‌رود. در خلاصه نمایشنامه آمده است: الاغ آرزو می کند تا یک پروانه باشد اما در آخر متوجه می شود که...

نمایش آرزوی الاغ کاری از گروه هنری شاپرک های شادی و نمایشی کودکانه، موزیکال و آموزنده که بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است. این نمایش در شهریور ۱۴۰۳ به دعوت کمپانی  ninova در شهر وان کشور ترکیه اجرا رفته است.

این نمایش صبح‌ها ویژه مدارس و مهد کودک ها با هماهنگی قبلی اجرا خواهد شد. شایان ذکر است این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالا و به مدت ۵۰ دقیقه با بازی محمدحسین ‌داداش‌نیا، نرگس ‌نیک ‌سیرت، مریم ‌اسکندری، بهاره ‌رمه ‌چی، پروا ‌نریمانی، عطیه ‌مختار به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک‌قدس(غرب)، ایران زمین شمالی،جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  ۰۹۱۲۱۳۰۲۶۰۸ - ۰۹۲۲۰۳۶۷۱۱۸ تماس بگیرند.

 

نظر شما