دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۴۲۱۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

همایش «چگونه با همسر انتقادگر برخورد کنیم» به همت فرهنگسرای معرفت

به مناسبت هفته سلامت همایش «همسر انتقادگر» به همت فرهنگسرای معرفت با همکاری خانه سلامت شهران جنوبی به منظور ارتقای مهارت‌های ارتباطی بین زوجین روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

همایش «چگونه با همسر انتقادگر برخورد کنیم» به همت فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همایش «همسر انتقادگر» با هدف ارتقای کیفیت زندگی زناشویی و تقویت روابط بین زوجین همزمان با هفته سلامت با حضور: دکتر مریم حاجیلو (پزشک متخصص روانشناسی) و سیمین شیخ‌زاده (کارشناس ارشد روانشناسی بالینی) به همت فرهنگسرای معرفت در سرای محله شهران جنوبی برگزار می‌شود.

در این برنامه کارشناسان و مشاوران خانواده به ارائه مباحثی در زمینه نشانه و دلایل همسر انتقادگر و نحوه برخود با آن و راه‌های برقراری ارتباط موثر و استفاده از تکنیک برای مدیریت آن خواهند پرداخت و در انتهای برنامه فرصتی برای طرح سوالات و دریافت مشاوره از متخصصان در زمینه مبحث ذکرشده فراهم خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور رایگان در این برنامه می‌توانند به سرای محله شهران جنوبی واقع در بلوار شهران، جنب فرهنگسرای معرفت، کوچه پنجم شرقی مراجعه کنند.

نظر شما