چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

نشست «بررسی سبک زندگی ایرانی اسلامی در متون ادبی ایران» در فرهنگسرای فردوس

کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس، نشست مروری بر ادبیات غنی ایران را با هدف بررسی سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور طلعت کاویانپور برگزار می‌کند.

نشست «بررسی سبک زندگی ایرانی اسلامی در متون ادبی ایران» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس با مشارکت انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، از ساعت ۹.۳۰ صبح روز شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳، نشست کانونی خود را با حضور دکتر طلعت کاویانپور و موضوع «مروری بر ادبیات غنی ایران» برگزار می‌کند.

در این نشست که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، دکتر طلعت کاویانپور، استاد ادبیات فارسی دانشگاه شریف، به همراه والدین دارای فرزند با نیاز‌های ویژه، با مروری بر ادبیات غنی ایران، برخی مفاهیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را با همدیگر به اشتراک خواهند گذاشت.

همچنین در این نشست، کارگاه ساخت کاردستی برای پرورش خلاقیت در کودکان با نیاز‌های ویژه نیز برگزار خواهد شد.

کانون آهسته‌گامان به عنوان یکی از کانون‌های برتر فرهنگسرای فردوس، با همکاری و هماهنگی انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی)، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر فعالیت می‌کند و حضور خانواده‌های دارای فرزند کم‌توان و با نیاز‌های ویژه در برنامه‌های آن توصیه می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ferdos.farhangsara در فضای مجازی مراجعه کنید یا با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرید.

نظر شما