کد خبر: ۲۵۰۰۴

حقوق تمامي سربازان نيروهاي مسلح افزايش يافت

مدير مشمولان ستاد كل نيرو هاي مسلح اظهار داشت: بنابر ابلاغيه ستاد کل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، حداقل حقوق سربازان وظيفه نيروهاي مسلح در سال جاري 305 هزار و 280 ريال تعيين شد.

سردار موسي كمالي در گفتگو با خبرنگار شهر گفت طبق روال هرساله حقوق سربازان بر اساس قنون افزايش مي يابد.

وي ادامه داد: بر اساس اين بخشنامه پرداخت حقوق کارکنان وظيفه نيروهاي مسلح از ابتداي سال جاري (1389) براساس جدول ذيل قابل پرداخت است:

1- سرباز : 36000 تومان

2- سرباز دوم: 36300تومان

3- سرباز يکم: 37100تومان

4- سرجوخه:37900 تومان

5- گروهبان سوم: 39300تومان

6- گروهبان دوم: 41000تومان

7- گروهبان يکم: 42900تومان

8- استوار دوم: 44800تومان

9- استوار يکم: 47300تومان

10- ستوان سوم: 50900تومان

11- ستوان دوم: 55200تومان

12- ستوان يکم: 61300تومان

13- ستوانيکم پزشک: 70200تومان

در بخشنامه سال گذشته اعلام شده بود که حداقل حقوق کارکنان وظيفه در سال جاري 28800 تومان است.

بر اساس اين بخشنامه ابلاغي در سال 88، خالص پرداختي به سربازان به 34251 تومان افزايش يافت. همچنين خالص پرداختي به سرباز دوم 34510 تومان، سرباز يکم 35288 تومان، سرجوخه 36065 تومان، گروهبان سوم 37361 تومان، گروهبان دوم 38916 تومان، گروهبان يک 40742 تومان، استواردوم 42545 تومان، استوار يکم 44878 تومان، ستوان سوم 48248 تومان، ستوان دوم 52395 تومان، ستوان يکم 58097 تومان و ستوان يکم پزشک 64318 تومان تعيين شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha