کد خبر: ۶۰۸۶۱

اختلاف سه ميليوني حداقل و حداکثر حقوق کارمندان

بر اساس تصويب‌نامه ضريب حقوق سال 1392 کارکنان شاغل و بازنشسته مشمول قانون مديريت خدمات کشوري، حداقل حقوق کارمندان 490 هزار و حداکثر سه ميليون و 430 هزار تومان است.

به گزارش شهر به نقل از روزنامه رسمي جمهوري اسلامي ايران تصويب‌نامه درباره ضريب حقوق سال 1392کارکنان شاغل و بازنشسته دولت مشمول قانون مديريت خدمات کشوري که به تصويب هيات وزيران رسيده، با امضاي محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‎جمهور براي اجرا ابلاغ شد.

 

تصويب‌نامه درخصوص ضريب حقوق سال 1392 به معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور ابلاغ شده است.

 

هيئت وزيران در جلسه مورخ 11/فروردين/1392 به استناد ماده (50) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران ـ مصوب 1389ـ و ماده (76) قانون مديريت خدمات کشوري ـ مصوب 1386 ـ تصويب نمود:

 

بندهاي (2)، (3)، (4)، (5)، (6)، (7) و (8) تصويب‌نامه شماره 262757/ت49040هـ مورخ 29/12/1391 به شرح زير اصلاح مي‌شوند:

 

2ـ ضريب حقوق شاغلان مشمول قانون مديريت خدمات کشوري براي سال 1392 به ميزان هزار و شش (1006) ريال تعيين مي‌شود.

 

3ـ ضريب حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت (از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلان پست‌هاي سياسي وزارت امور خارجه) براي سال 1392 به ميزان هزار و شش (1006) ريال تعيين مي‌شود.

 

4ـ ضريب حقوق بازنشستگان موضوع بند (ج) ماده (50) قانون برنامه پنجم توسعه براي سال 1392 به ميزان هزار و شش (1006) ريال تعيين مي‌شود.

 

5 ـ حقوق بازنشستگان و وظيفه‌بگيران و مشترکان صندوق‌هاي بازنشستگي کشوري و نيروهاي مسلح و ساير صندوق‌هاي وابسته به دستگاه‌هاي اجرايي در سال 1392 به ميزان بيست و پنج درصد نسبت به سال 1391 افزايش مي‌يابد.

 

6 ـ حداقل حقوق و فوق‌العاده‌هاي مستمر (شاغلان) موضوع تبصره ماده (76) قانون مديريت خدمات کشوري براي کارمندان دستگاه‌هاي اجرايي مشمول اين قانون و ساير مشمولان ماده مذکور به استثناي مشمولان بند (8) اين تصويب‌نامه در سال 1392 به ميزان چهار ميليون و نهصد هزار (4.900.000) ريال و حداکثر حقوق و فوق‌العاده‌هاي مستمر اين قبيل کارمندان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در اين بند تعيين مي‌شود.

 

7ـ حداقل حقوق بازنشستگان و وظيفه‌بگيران و مشترکان صندوق‌هاي بازنشستگي کشوري و نيروهاي مسلح و ساير صندوق‌هاي وابسته به دستگاه‌هاي اجرايي به ميزان چهار ميليون و نهصد هزار (4.900.000) ريال تعيين مي‌شود.

 

8 ـ حداقل حقوق کارمندان مشمول بند (3) اين تصويب‌نامه در سال 1392 به ميزان سه ميليون و سيصد و بيست هزار (3.320.000) ريال و حداکثر حقوق اين قبيل کارمندان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در اين بند تعيين مي‌شود.

 

معاون اول رئيس‎جمهور ـ محمدرضا رحيمي

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha