جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۶۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

برنامه های روز عید سعید فطر در منطقه 7

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 برنامه های روز عید سعید فطر در این منطقه را تشریح کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمود منیعی با اعلام این خبر گفت: به منظور هرچه باشکوهتر برپا شدن این مراسم پرفضیلتٰ این منطقه نیز برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به مراسم نور افشانی در بوستان سپیدار در شب عید سعید فطر خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا سامانه نشاط را در روز عید فطر دربوستانهای جوان، لرزاده،توکلی، اندیشه، سپیدار و باغ موزه قصر برپا کنیم.
معاون شهردار منطقه 7 با بیان اینکه خواندن نماز عید سعید فطر وظیفه هر مسلمانی است، تاکید کرد: نماز عید فطر در مساجد محلات سطح منطقه از جمله مساجد خرقانی، طلاچیان، جاوید، الرضا(ع)، علی ابن ابیطالب، حجت، مالک اشتر، سجاد، زین العابدین،المهدی، مهدیه قصر، سلمان فارسی، مسجد نوریان و امام حسین(ع) اقامه می شود.
به گفته وی برپایی ایستگاه صلواتی در روز عید فطر بعد از اقامه نماز عید فطر در مساجد، مراسم مولودی خوانی، اعزام شهروندان برای اقامه نماز عید فطر به محل برگزاری نمازعید در دانشگاه تهران،مراسم و جشن بزرگ مغفرت در میدان امام حسین (ع)ٰ توزیع بسته های فرهنگی و برگزاری جشن بزرگ عید سعید فطر با حضور دانش آموزان روزه اولی ها از دیگر برنامه های این معاونت می باشد.
نظر شما