جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۶۴۵۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۴
به منظور تامین شرایط رفاه و آسایش مراجعه کنندگان؛

پارک 15 هکتاری با دریاچه شهدای خلیج فارس همسایه می‌شود

با تجهیز فضای سبز جنگلی 15 هکتاری موجود در حاشیه غربی دریاچه شهدای خلیج فارس، بزودی فضایی مناسب و مجهز برای اقامت نیم روزی شهروندان در این مجموعه فراهم می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « فضای سبز این پارک توسعه یافته و ساماندهی شده و با بهره برداری از مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس و لزوم فراهم شدن اسباب آسایش و رفاه هر چه بیشتر مراجعه کنندگان به آن، مدتی است عملیات تجهیز و ساماندهی آن آغاز شده و با جدیت ادامه دارد. »


وی با اعلام این خبر که با تجهیز کامل این پارک، فضای لازم و مناسب برای اقامت نیم روزی شهروندان همجوار با دریاچه فراهم می آید، خاطر نشان کرد: « ساخت چند چشمه سرویس بهداشتی، احداث چندین معبر پیاده و مسیر مناسب، ایجاد روشنایی کافی و مطلوب، نصب منقل و حدود 500 سایه بان و آلاچیق جدید همچنین تامین آب شرب برای مراجعه کنندگان به این پارک شهری، احداث فضاهای روباز ورزشی، سرگرمی و تفریحی ، غرفه های پذیرایی و تنقلات از جمله اقداماتی است که بخش اعظم آنها انجام شده و بخش دیگری از این عملیات با سرعت در حال انجام است. بزودی با بهره برداری از این پارک، فضای جدید و مناسبی برای اقامت موقت و چند ساعته مراجعه کنندگان به مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس آماده خواهد شد. »

 به گفته شهردار منطقه 22، فضای سبز ضلع جنوب دریاچه نیز در حال توسعه و احداث است.    

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما