جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۳
کد خبر: ۶۷۰۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
معاون شهردار منطقه خبرداد؛

استقرار مینی‌بوس سیار طرح آموزشی شهروند الکترونیک در منطقه 7

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از استقرار مینی بوس سیار طرح آموزشی شهروند الکترونیک در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمود منیعی با بیان اینکه مینی بوس سیار ثبت نام شهروند الکترونیک هر روز در یکی از اماکن پرتردد سطح نواحی پنج گانه منطقه مستقر می شود گفت: اسامی شهروندان توسط کارشناسان مستقر در مینی بوس برای شرکت در دوره های آموزشی ثبت می شود.

وی تصریح کرد: این طرح از 16 شهریور آغاز و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد. شهروندان علاقه می توانند با مراجعه به پایگاههای آموزشی مذکور به صورت حضوری ثبت نام کنند.

به گفته معاون شهردار منطقه 7، هدف از برگزاری طرح مینی بوس سیار آموزش شهروند الکترونیک، فراهم کردن دسترسی آسان و سریع  شهروندان منطقه برای ثبت نام در طرح آموزش شهروند الکترونیک است.

منیعی با بیان اینکه شهروندان با ثبت نام در این طرح می توانند از 186ساعت آموزش رایگان با موضوع زبان انگلیسی، فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیک شهری، مهارت‌های 7 گانه کامپیوتر، بهداشت و سلامت بهره‌مند شوند، تاکید کرد: شهروندان می توانند با عضویت در این سامانه از تسهیلات باشگاه شهروند الکترونیک استفاده کنند. ثبت نام برای عموم آزاد است و برای ثبت نام می توانند به سرای محلات نیز مراجعه کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 7 با اشاره به اینکه این سیستم آموزشی توسط دانشگاه تهران اجرا و پس از اتمام دوره مدارک معتبر و گواهینامه این دانشگاه به بهره‌مندان اعطا می‌شود، تاکید کرد: اجرای طرح آموزش شهروند الکترونیک علاوه بر تاثیر بر بهبود کیفیت زندگی شهری از طریق ارتقا سواد عمومی، رفاه اجتماعی، کاهش سفرهای غیرضروری درون شهری همچنین هزینه‌های آموزشی، تحقق اهدافی چون جلوگیری از اتلاف منابع مادی و انسانی، کاهش فساد اداری و بوروکراسی اداری را نیز به دنبال دارد.

 

 

نظر شما