جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۷۱۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

مسجد جامعی: انتخاب شهردار پیروزی نظام مردم‌سالاری بود

مسجد جامعی با اشاره به رفتار مدیران شهری فضای حاکم بر شورای چهارم را پیروزی نظام مردم سالاری نامید.
به گزارش خبرنگار شهر، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز سه‌شنبه 17 شهریور  شورای شهر تهران گفت: امروز به دور از فضای پر تنش جلسه گذشته که به انتخاب شهردار اختصاص داشت نیاز است گزارشی را راجع به انتخاب شهردار ارائه دهیم به این دلیل که جلسه انتخاب شهردار حاشیه‌های فراوان داشت.

وی افزود: پیش از انتخاب شهردار گمانه‌زنی رسانه‌ها پیش‌بینی وضعیت دیگری را داشت. انتخاب شهردار مهم است و به همین جهت پیشبینی شد تا انتخاب شهردار در چهار چوبی نظام مند صورت گیرد.
 
مسجد جامعی عنوان کرد به منظور سالم ماندن فضای انتخاب شهردار تصمیم گرفتیم از دو نامزد محترم دعوت شود تا هر دو به صورت همزمان در جلسه حضور یابند تا شبهه های ذهنی بر طرف شود.
 
رییس شورای شهر تهران گفت: حتی به روابط عمومی گفتم تا برنامه هر دو کاندیدا را به رسانه‌ها ارائه دهند. هر دو کاندیدا از سر صدق اشاره‌هایی بر همکاری با یکدیگر داشتند و فضای جلسه کاملا صمیمی بود.
 
وی افزود: متاسفانه حرکت بنده در مورد آقای قالیباف که از سر مهربانی بر پشت کتف او زدم و گفتم هر دو به دفتر شهرداری بروید توسط برخی رسانه‌ها از سر عصبانیت و از نظر زمانی به بعد از انتخاب شهردار تعبیر شده است.
 
مسجد جامعی گفت: برداشت ما بدین صورت است که متفاوت ترین شیوه تعامل را از مدیران شهری مشاهده کردیم به گونه‌ای که می‌توان این فضا را پیروزی نظام مردم سالاری نامید. امیدوارم فضا برای مشارکت تمام ذی‌نفعان اداره امور شهر فراهم شود و با دوری از حاشیه های سیاسی شیرینی حماسه سیاسی خردادماه به کام مردم تلخ نکنیم.
 
رییس شورای شهر تهران در پایان از توصیه خود به شهردار تهران برای استفاده از محسن هاشمی اشاره کرد.
نظر شما