جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۷۳۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
با مشاركت اداره بازيافت منطقه 22 صورت گرفت؛

برپايي جشن بزرگ بازيافت در بيمارستان موسسه خيريه محك

موسسه خيريه محك همزمان با نزديك شدن سال تحصيلي جديد، ميزبان جشن بزرگي بود كه به همت اداره بازيافت منطقه 22 و با هدف آموزش بازيافت در بيمارستان اين موسسه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: « طبق هماهنگي هاي بعمل آمده از سوي منطقه و موسسه خيريه محك، جشن بازيافت با حضور حدود 500 نفر از كودكان عضو اين موسسه و والدين آنها همچنين كادر بيمارستان موسسه محك در سالن آمفي تئاتر بيمارستان و در آستانه فرا رسيدن سال تحصيلي جديد برپا شد. »

وي افزود: « با توجه به لزوم نهادينه كردن فرهنگ بازيافت در كودكان و نوجوانان و با هدف ايجاد فضاي شاد براي كودكان بيمار، والدين شان و كاركنان بيمارستان همچنين آشنا كردن آنان با بازيافت و نحوه تفكيك پسماندهاي خشك و تر و تبعات زيست محيطي ناشي از زباله هاي تفكيك نشده، اجراي چنين برنامه اي در دستور كار قرار گرفت و همزمان با اجراي موسيقي شاد، نمايش بازيافت و ...، آموزش هايي در خصوص بازيافت به حاضران، ارائه شد.»

به گفته شهردار منطقه 22، اهداي 1300 پكيج بازيافت، هديه ورزشي ، بروشور و ... همچنين بريدن كيك و .... از جمله اقداماتي بود كه در حاشيه اين جشن از سوي اداره بازيافت منطقه 22 صورت گرفت.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما