جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۷۴۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
مسجد جامعی در جلسه امروز شورای شهر مطرح کرد:

تصویب کلیات پیشنهادی کمیسیون های شورای شهر

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت : کلیات پیشنهادی در مورد کمیسیون های چهارمین دوره شورای شهر تهران به تصویب اعضا رسید. شورای شهر در این دوره با روش مجلس اداره می شود نه با روش اقتاعی.

به گزارش شهر، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورای شهر در مورد کمسیون های شورای شهر با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا هنوز آرامش لازم در جلسات شورای شهر حاکم نشده اظهار کرد : روش مدیریتی قبلی ، روش اقناعی بوده و ما فکر می کنیم در این دوره با توجه به افزایش تعداد اعضا، باید روش مجلسی به کار گرفته شود، شاید با روش مجلسی بتوانیم آرامش لازم را حاکم کنیم.

وی افزود: ساختار لازم برای جلسات 30 نفره در شورا نیز هنوز مهیا نشده، حتی با وجود یک تا دو ماه فرصتی که از قبل وجود داشت هنوز موفق نشده ایم به تعدادی از اعضا اتاق بدهیم ، دادن اتاق به اعضا و نصب تجهیزات لازم در صحن شورا برای اداره جلسه با این تعداد عضو، کمی زمان می برد.

مسجد جامعی تصریح کرد : تا 6 ماه آینده رای گیری در شورای شهر نیز الکترونیکی می شود.

بر اساس این گزارش ، در جلسه امروز شورا ، کمیسیون ها و کمیته های پیشنهادی کارگروه ویژه تعیین کمیسیون های شورای چهارم ، ارائه شد.

کارگروه تعیین شده که آقایان حقانی ، دوستی ، اقبال شاکری ، جدیدی ، تقی پور و حافظی اعضای آن بودند ، برای این دوره شورای شهر 6 کمیسیون شامل معماری و شهرسازی ، عمران و حمل و نقل ، فرهنگی هنری اجتماعی ، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ، برنامه بودجه و مدیریت منابع و کمیسیون حقوقی و تنظیم مقررات را پیشنهاد دادند که کمیته های مربوط به آنها نیز 16 مورد را شامل می شود.

اعضای شورای شهر نیز در جلسه امروز ضمن بررسی عناوین کمیسیون های پیشنهادی، کمیسیون شهرسازی و معماری را تصویب کردند که به توصیه مهدی چمران ، زیبا سازی ، توسعه شهری و نماسازی نیز در شرح وظایف این کمیسیون گنجانده شد.

همچنین عنوان کمیسیون عمران و حمل و نقل نیز به تصویب شورای شهر رسید.

نظر شما