جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۶
کد خبر: ۶۷۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

قصه گویی راویان کوچک به سبک ننه سرما

چهارمین برنامه کارگاهی " راویان کوچک : کتاب ، کودک ، فردا " ، با محور قصه گویی به سبک ننه سرما با حضور اعضای شورای کتاب کودک و خانه کتابدار برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 ،  براساس این گزارش فاطمه نکویی ، معصومه رعنا و امامی از اعضای شورای کتاب کودک ، در این برنامه حضور خواهئد داشت.
این گزارش می افزاید : در چهارمین برنامه کارگاهی راویان کوچک روش صحیح مطالعه و کتابخوانی به 9 تا 11 ساله ها آموزش داده می شود.
در این برنامه هم چنین آموزش قصه گویی به سبک ننه سرما با استفاده از تزییناتی همچون کرسی و لباس محلی ارایه خواهد شد.
این برنامه کارگاهی با مشارکت شورای کتاب کودک و خانه کتابدار در تاریخ پنج شنبه چهارم مهرماه جاری ازساعت 10 الی 12 میزبان کودکان و مادران خواهد بود.
گفتنی است راویان کوچک یکی از برنامه های فرهنگسرای تهران در حوزه کتاب و کتابخوانی است که در قالب کارگاه های قصه گویی برای کودکان برگزار ودر آن 9 تا 11 ساله ها به شیوه ای خلاقانه با دنیای قصه گویی و قصه نویسی آشنا می شوند.
آموزش قصه گویی ، مصور سازی و روش های صحیح مطالعه ، بازدید از کتابخانه ها و مراکز آموزشی ویژه گروه سنی کودک ، دعوت از نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک برای ارایه تجربیات خود در کارگاه ها ، آموزش کتاب سازی و خلق اثر با توجه به قوه خلاقیت کودکان ، جمع آوری آثار خلق شده توسط گروه هدف و داوری آنها جهت انتخاب برترین آثار و در نهایت برگزاری نمایشگاه آثار خلق شده توسط کودکان که جنبه ای کاملا تشویقی دارد ، مراحل پی درپی اجرای طرح  " راویان کوچک : کتاب ، کودک، فردا " هستند .
بر اساس این گزارش زمان برگزاری این کارگاه ها تا قبل از بازگشایی مدارس در روزهای چهارشنبه صبح ها و بعد از بازگشایی مدارس ، بعد از ظهرها خواهد بود.
علاقمندان می توانند به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب ، سه راه دهکده المپیک ، پشت دبیرستان اندیشه ، خیابان ساحل ، بوستان باغ نو ، فرهنگسرای تهران ، کتابخانه شهر مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44137060 تماس بگیرند.
 
 

نظر شما