جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۶۷۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

آیین افتتاح نمایشگاه «روایت صبر» در روز اقتدار و صلابت

در اولین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه روایت صبر توسط پدر بزرگوار شهیدان محمد و محسن سلطانی افتتاح شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری فرهنگ سرای بهاران،در اولین روز از هفته دفاع مقدس که روز اقتدار و صلابت نیروهای مسلح نام گذاری شده است نمایشگاه روایت صبر باحضور پدر بزرگوار شهیدان محمد و محسن سلطانی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولین منطقه افتتاح شد.
به گزارش همین مرکز در این آیین ،حسینی مدیر فرهنگی هنری منطقه هفده و رییس فرهنگسرای بهاران به همراه پدر شهیدان سلطانی بعد از افتتاح نمایشگاه از غرفه هاو ماکت های ساخته شده دیدن کردند و در تماشاخانه دفاع مقدس بادیدن کلیپی از دلاورمردی های رزمندگان ،یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
در ادامه پدر شهیدان سلطانی از فرزندان شهید خودیادی کرده و عکس هایی را که نشانگر حضور مقام معظم رهبری در دیدار با این خانواده بود به حاضرین نشان دادند.
نمایشگاه روایت صبر باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وحفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود. در این نمایشگاه سعی شده علاوه بر چیدمان ادوات و تجهیزات نظامی،از عکس و پوستر و ماکت هایی باموضوع دفاع مقدس استفاده شودتابخشی از حماسه دلاور مردی های سربازان شجاع میهن در این دوره به تصویر کشیده شود.
غرفه های این نمایشگاه متناسب باتمام سنین در نظر گرفته شده است و باتشویق و اهدا جوایز به نقاشی کودکان ،فرهنگ دفاع از ارزش های ملی و اسلامی و ترویج آن نهادینه می شود.
گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 31/06/92تا 10/07/92 از ساعت 9 تا22 میزبان علاقه مندان است.
نمایشگاه روایت صبر در خیابان قزوین،خیابان ابوذر،خیابان سجاد جنوبی،میدان بهاران،خیابان فرد محمدی،پارک بهاران فرهنگ سرای بهاران واقع است.

نظر شما