جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۳
کد خبر: ۶۷۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

نمایشگاه «روایت صبر» در فرهنگسرای بهاران

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در ترویج فرهنگ دفاع از ارزش های ملی و اسلامی موثر و مفید است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه17، همزمان باسالروز میلاد امام رضا(ع)و آغاز هفته دفاع مقدس،دومین نمایشگاه «روایت صبر» آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که ویژه سالروز هشت سال دفاع مقدس و بازسازی رشادت های رزمندگان آن دوران برگزار می شود،امسال نیز همزمان بامیلاد ثامن الحجج در فضای فرهنگ سرای بهاران برگزار می شود.

حسینی رییس فرهنگ سرای بهاران و مدیر فرهنگی هنری منطقه 17 ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا(ع)و دهه کرامت،گفت:این نمایشگاه باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.در این نمایشگاه سعی شده علاوه بر چیدمان ادوات و تجهیزات نظامی،از عکس و پوستر و ماکت هایی باموضوع دفاع مقدس استفاده شودتابخشی از حماسه دلاور مردی های سربازان شجاع میهن در این دوره به تصویر کشیده شود.

وی گفت:همچنین درکنار این نمایشگاه غرفه هایی بامضامین معرفی جنگ نرم و تفاوت آن باجنگ های سخت و نیز نحوه مقابله بادشمنان آن به نمایش گذاشته شده است.
حسینی در ادامه افزود:غرفه های این نمایشگاه متناسب باتمام سنین در نظر گرفته شده است و باتشویق و اهدا جوایز به نقاشی کودکان ،فرهنگ دفاع از  ارزش های ملی و اسلامی و ترویج آن نهادینه می شود.
گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 92/06/31 تا 92/07/10از ساعت 9 تا 22 میزبان علاقه مندان است.
نمایشگاه روایت صبر در خیابان قزوین،خیابان ابوذر،خیابان سجاد جنوبی،میدان بهاران،خیابان فرد محمدی،پارک بهاران فرهنگ سرای بهاران واقع است
نظر شما