جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۷۷۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
طی اقدامی فرهنگی با مشارکت حوزه های مختلف شهرداری ؛

تدریس آموزش شهروندی در مدارس منطقه 22

در سال تحصیلی جدید شهردار، معاونان و مدیران ادارات مختلف منطقه 22، با حضور در مدارس و تشکیل جلسات آموزشی صمیمانه با دانش آموزان، بحث آموزش شهروندی را در مدارس موجود در پهنه ی شمال غرب تهران را با مشارکت مسئولان مدرسه دنبال خواهند کرد.

به گزارش شهر، شهردار منطقه 22 تهران در این مراسم با اشاره بر اینکه بحث آموزش شهروندی از جمله برنامه هایی است که دکتر قالیباف شهردار تهران در برنامه 4 ساله خود در بخش فرهنگی مورد تاکید قرار داده است، گفت: به منظور فراگیر کردن بحث آموزش شهروندی بعنوان بنیان تربیت شهروندی، امسال بصورت ویژه از طریق معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 و مشارکت مدیران و معلمان در مدارس دنبال خواهد شد. به این صورت که با برنامه ای که در نظر گرفته ایم هر هفته در بازه زمانی مشخص همکاران ما از حوزه های مختلف عمرانی، امور شهری، حمل و نقل و ترافیک، فضای سبز و ... در مدارس حاضر می شوند و با تشکیل جلساتی صمیمانه با دانش آموزان، در خصوص نحوه فعالیت هر حوزه و اقدامات صورت گرفته، با آنان به گفت و گو خواهند پرداخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی می کنیم با تمهیداتی که در این زمینه فراهم کرده ایم، فضای آموزشی کاملا متفاوت در مدارس بوجود آوریم.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما