جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۸
کد خبر: ۶۸۰۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
با هدف استفاده بهینه از مواد دورریختنی انجام می‌شود

فراخوان نخستین جشنواره «گل جای» در جنوب تهران

برای نخستین بار جشنواره بزرگ «گل جای» با هدف استفاده بهینه از مواد دورریختنی در منطقه 20 برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، نقی نگین راز رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران با بیان این مطلب گفت: جشنواره بزرگ گل جای مجموعه ای از دست سازه های شهروندان با استفاده از مواد دورریختنی است که قابلیت کاشت گل و گیاه را دارد.
نگین راز با اشاره به اینکه این جشنواره در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه برگزار خواهد شد، افزود: تقویت خلاقیت، تغییر نوع نگاه به مواد دورریختنی و توسعه فضای سبز خانگی را از اهداف برپایی این جشنواره است.

وی با اشاره به تقارن برپایی این جشنواره و بازگشایی مدارس اظهار داشت: به منظور ایجاد حساسیت در قشر دانش آموزان نسبت به استفاده بهینه از مواد دورریز، فراخوان این جشنواره به همه مدارس سطح منطقه اعلام شده است.

نگین راز ادامه داد: ارائه خدمات آموزشی در زمینه کاشت نهال، نگهداری گیاهان آپارتمانی، حفظ و توسعه فضاهای سبز خانگی و... از دیگر اقدامات عملیاتی است که ویژه دانش آموزان در طول سال تحصیلی انجام می شود.

شهروندان علاقه مند می توانند برای شرکت در جشنواره گل جای با شماره های 33394939و33742821 تماس بگیرند و برای ارسال آثار خود تا 21 مهرماه فرصت دارند. 


نظر شما