جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۷
کد خبر: ۶۸۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

احداث بوستانهای جدید در منطقه 7

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 7 از احداث چهار بوستان جدید در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه 7، مهران احمدی با اعلام این خبر گفت: بوستان شهید عراقی به مساحت دو هزار مترمربع در خیابان سبلان، ضلع جنوب شرقی میدان سبلان و به منظور افزایش سرانه سبز منطقه احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه این بوستان در مراحل تکمیلی است، افزود: برای رفاه حال شهروندان این بوستان به آبنما، پایه چراغ و مبلمان شهری تجهیز خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 7 با بیان اینکه شهرداری منطقه همواره با اجرای طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش سرانه  فضای سبز برای جلب رضایت شهروندان منطقه گام های اساسی برداشته است، خاطرنشان کرد: در تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و خیابان سبلان نیز یک پارک محلی برای استفاده شهروندان در حال احداث است.

وی با اشاره به احداث بوستان شهدای مدنی در تقاطع خیابان شهید مدنی و بزرگراه امام علی (ع) به مساحت دو هزار و پانصد مترمربع ، تاکید کرد: در طراحی این بوستان زمین بازی برای کودکان، وسایل ورزشی مخصوص بزرگسالان، آبنما و مبلمان در نظر گرفته شده است.احمدی   اضافه کرد: بوستان برزگران در تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و خیابان برزگران به مساحت دو هزار مترمربع واقع شده است و در این بوستان نیز وسیله بازی کودکان و آبنما نصب می شود.

به گفته احمدی، مساحت کل بوستانهای سطح منطقه 267 هزار و 461 متر مربع  است که بوستان شهد نیاکی با 31 هزار و 317، بوستان آزادگان با 88 هزار و 617 مترمربع و پارک موزه قصر با 19هزار و 418 مترمربع از جمله بوستانهای وسیع این منطقه هستند. 

نظر شما