جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۹۸۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
به منظور تامین سرانه های ورزشی در محدوده شمال غرب پایتخت در حال انجام است؛

احداث همزمان 3 سالن سرپوشیده ورزشی در ناحیه 4 منطقه 22

با احداث و بهره برداری از 3 مجموعه سرپوشیده ورزشی در ناحیه 4 منطقه و تامین بخشی دیگر از سرانه های ورزشی در قطب تفریحی گردشگری پایتخت، شهروندانی که از مدتها پیش در انتظار راه اندازی فضاهای ورزشی بودند، می توانند از امکانات ورزشی مناسب در محدوده محله هایشان بهره مند شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، همزمان با تصمیم شهرداری برای احداث سالنهای ورزشی عملیات احداث این سالنها از چند ماه پیش در قالب سوله های ورزشی سرپوشیده آغاز شده و باجدیت ادامه دارد.

حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « سالنهای سرپوشیده در حال احداث ناحیه 4 در مجموع مساحتی بالغ بر 2500 متر مربع در شهرکهای امید دژبان (محله 6)، شهید باقری (محله 7) و پیکانشهر (محله 8) در حال احداثند که به ترتیب 70 ، 40 و 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. این فضاهای ورزشی در قالب سوله های سرپوشیده ، بصورت جداگانه از سوله های مدیریت بحران ساخته می شوند و نیاز شهروندان محله ها را نسبت به کمبود سرانه های ورزشی رفع خواهند کرد. »

وی در ادامه از تکمیل 100 درصدی 2 زمین چمن مصنوعی در شهرکهای امید دژبان و شهید باقری نیز خبر داد و گفت: « ناحیه 4 یکی از نواحی منطقه است که کمترین فضاها و امکانات ورزشی را در اختیار دارد. قرار است ظرف یک سال آینده تمام محله های منطقه 22 که فاقد فضاهای ورزشی مسقف و روباز است، صاحب چنین فضاهایی برای پرداختن به ورزش شهروندی شوند. این اقدام در راستای تامین سرانه های ورزشی منطقه 22 صورت می گیرد. »

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما