جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۰۴۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
طی هفته ملی پیشگیری از دیابت؛

میادین میوه و تره بار منطقه محل برپایی ایستگاههای پایش قند خون شهروندان می شود

میادین میوه و تره بار قطب تفریحی گردشگری پایتخت، از 27 آبان تا 3 آذر ماه میزبان برنامه ایستگاه های پایش قند خون شهروندان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، این اقدام همزمان با هفته ملی پیشگیری از دیابت و به همت اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22، صورت می گیرد.

حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « شیوع روزافزون ابتلا به ديابت نوع 2 يكي از معضلات جهاني سلامت و علت اصلي و عمده مرگ و مير و ناتواني طي سالهاي اخیر است. افزایش شیوع دیابت نوع 2 به دلایل مختلف همچون شهرنشینی و تغییر سبک زندگی، کمبود تحرک و فعالیت بدنی، تغذیه نامناسب، استرس و ... در دهه های آينده نيز ادامه خواهد يافت. از این رو با توجه به فرارسیدن هفته ملی دیابت از 27 آبان تا 3 آذر و با هدف افزایش سطح آگاهی شهروندان از سطح سلامتشان، اداره سلامت، ایستگاه های پایش قند خون را در میادین میوه و تره بار شهید باقری طی روز های 27 و 28 آبان ماه، دهکده المپیک طی روز های 29 و 30 آبان ماه و دانشگاه شریف طی روز های 2 و 3 آذر ماه اقدام خواهد کرد. »

شهروندان ساکن منطقه 22 می توانند برای اطلاع بیشتر از نشانی و ساعت اجرای برنامه پایش قند خون، به خانه های سلامت واقع در محله های 9 گانه مراجعه کنند.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما