جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۰۴۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
از سوی شهرداری منطقه صورت می گیرد؛

ارائه برنامه های متنوع مرتبط با سلامت شهروندان طی ماه محرم در منطقه 22

اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، سالروز عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، برنامه هایی را برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : « برنامه های تدارک دیده شده از سوی اداره سلامت با هدف ارتقای سطح آگاهی و سلامت شهروندان برگزار می شود. پایش قند و فشار خون در ایستگاه های صلواتی مشخص شده در هر محله، مساجد و خانه های سلامت، ویزیت رایگان پزشکی، برپایی تورهای زیارتی، توزیع بروشور و پوستر های آموزشی بهداشتی، برگزاری کلاس های آموزشی با موضوعاتی از جمله تغذیه و بهداشت محیط در مساجد و تکایای حسینی، تاثیر مثبت عزاداری حسینی بر سلامت روان، رسیدن به سلامت معنوی در ماه محرم، روانشناسی مذهب و تاثیر آن بر زندگی شخصی، رعایت نکات بهداشتی در مساجد، بهداشت غذای نذری، مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی و ... از جمله برنامه هایی است که طی ماه محرم در محدوده شمال غرب پایتخت به اجرا در خواهد آمد. »

شهروندان ساکن منطقه 22 برای کسب اطلاع بیشتر از برنامه های پیش بینی شده، به خانه های سلامت واقع در محله های 9 گانه مراجعه کنند.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما