جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۰۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت؛

650 هزار لاله رنگارنگ فضای سبز منطقه 22 را آذین می کنند

از نیمه دوم آبان ماه ، 650 هزار پیاز لاله در منطقه 22 در حال کاشت است تا قطب تفریحی گردشگری پایتخت همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت، لاله گون شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، این اقدام از سوی اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه و در راستای استقبال از بهار طبیعت صورت می گیرد.

حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « شهرداری منطقه، به منظور ایجاد جاذبه های تفریحی گردشگری و منظر بصری زیبا با استفاده از فضای سبز، کاشت پیازهای لاله را در رنگ های متفاوت و زیبا در دستور کار قرار داده است. سال گذشته بیش از 200 هزار پیاز لاله در عرصه های فضای سبز شهری و جنگلی محدوده منطقه شامل میادین، لچکی ها و بوستانهای آبشار تهران، جوانمردان ایران همچنین بوستانهای بزرگ و کوچک محلی کاشته شد. این رقم امسال با توجه به بهره برداری از دریاچه شهدای خلیج فارس و لزوم ایجاد زیبایی های بصری هر چه بیشتر در پهنه ی ساحلی و فضای سبز این مکان، تا 650 هزار پیاز لاله افزایش پیدا کرده است. »

وی افزود: « با شکفته شدن پیازهای لاله همزمان با فصل بهار، شهروندان منطقه 22، شاهد زیباترین جلوه های طبیعت باشند. اداره فضای سبز منطقه افزون بر کاشت پیازهای لاله، کاشت نشاهای فصلی را در سطح باغچه ها و فضای سبز موجود در منطقه، در دستور کار دارد.»


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما