جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۰۹۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

دولت یازدهم در کوتاه‌ترین زمان توانست در مذاکرات هسته‌ای موفق شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته‌ای نباید از نقش بی‌بدیل رهبری غافل شویم گفت: دولت یازدهم توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن در زمینه هسته‌ای راهی را که دولت‌های گذشته نتوانسته بودند موفق شوند با موفقیت کامل به اتمام برسانند.
 به گزارش شهر، احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیست و پنجمین جلسه اظهار داشت: پیروزی دیپلماتیک ایران را به همه هموطنان تبریک می‌گویم که باعث خوشحالی تمام ملت ایران شد.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که دولت یازدهم و گروه مذاکره کننده در مدت کوتاه از عمر دولت توانست راهی را که سالها دولت‌های قبلی نتوانستند آن را طی کند با موفقیت آن را خاتمه دهند.

مسجد جامعی گفت: نکته ارزشمندی که در روزهای اخیر توسط حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان مطرح شده است این بود که وی تأکید داشت: که در مدت 99 روز دولت توانست در مذاکرات هسته‌ای موفقیت خوبی را دست پیدا کند که این موفقیت از زمان استقرار دولت جدید بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: قطعاً طراحی چنین روندی در زمان کوتاه نیاز به پشتوانه و تجربه است که همه این موارد را در مذاکرات اخیر شاهد بوده‌ایم.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: نباید از دو مسئله اساسی در مذاکرات اخیر غافل شویم و نقش بی‌بدیل رهبری در این مسئله را نباید فراموش کرد.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تعبیر نرمش قهرمانانه اشاره کرد و گفت: قطعاً سخنان مقام معظم رهبری فضا را برای حرکت گسترده و همچنین نبرد دیپلماتیک‌ها فراهم کرد و باعث موفقیت مذاکره کننده ایرانی شد.
نظر شما