جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۱۲۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳

هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی برگزار می شود

هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی به همت فرهنگ سرای اندیشه و سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط فرهنگ سرای اندیشه؛ هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی- مداحان دانش آموز شهر تهران - با مشارکت سازمان دانش آموزی و با هدف نشر و اشاعه ی فرهنگ دینی، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت (ع) و شناسایی استعدادهای بالقوه ی مداحان نوجوان و کوشش برای ارائه مسیر درست و صحیح به آنان برگزار می شود.
در این برنامه که ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی برگزار می شود از نفرات اول تا سوم هر مقطع طی آزمونی تجلیل به عمل خواهد آمد.
دانش آموزان مداح برای شرکت در آزمون این برنامه می توانند حداکثر تا روز سه شنبه 12 آذرماه1392 به دفاتر معاونت پرورشی مدارس خود مراجعه و ثبت نام نمایند.
گفتنی است شاخصه های اصلی هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی خوش صدایی، تلفظ صحیح عبارات، مقتل شناسی، آشنایی کافی با روایت و احادیث معتبر و رعایت متدهای مداحی و روضه خوانی است.
لازم به یادآوریست آزمون این برنامه روزهای شنبه23،یک شنبه24 ودوشنبه 25 آذر در فرهنگ سرای اندیشه برگزار و نفرات اول تا سوم هر مقطع انتخاب و در آئین اختتامیه این برنامه که قرار است روز پنجشنبه 28 آذر ساعت 9 در فرهنگ سرای اندیشه تجلیل می شوند.
شایان ذکر است جوایز این دوره برای نفرات اول هر مقطع تندیس نوگلان به همراه کمک هزینه عمره مفرده، نفرات دوم هر مقطع تندیس نوگلان به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و نفرات سوم هر مقطع تندیس نوگلان و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.
همچنین در حاشیه برگزاری هفتمین آئین تجلیل از نوگلان حسنی مسابقه خوشنویسی و نقاشی با موضوع محرم در میان دانش آموزان شهر تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما