جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۷
کد خبر: ۷۱۵۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
مديرعامل مترو:

موفقيت‌هاي امروز مترو مرهون روحيه جهادي است

مديرعامل مترو تهران تاكيد كرد: بر اين باوريم همه پيشرفت ها و اقدامات كم نظير در ساخت مترو تهران مرهون روحيه جهادي و مديريت ميداني است كه خوشبختانه اثرات خود را بيش از گذشته نمايان كرده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه( مترو ) هابيل درويشي در همايش بزرگ بسيجيان اين شركت ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و شهداي 16 آذر گفت: وقتي 60 سال پيش و در 16 آذر 1332 دانشجويان حق طلب و استكبارستيز  به سفر معاون وقت رئيس جمهور آمريكا به ايران و ورود او به دانشگاه تهران اعتراض و 3 شهيد را تقديم كردند پيام‌شان جز اين نبود كه اين كشور نبايد وابسته بيگانگان باشد و اكنون نيز بايد بگوييم استقلال و خودكفايي جمهوري اسلامي ايران و الهام بخشي آن در دنيا ناشي از فرهنگ مقاومت و بسيج است كه بحمدالله روز به روز در ميان ملت هاي آزادي خواه دنيا در حال گسترش و فراگير شدن است.
وي افزود: امروز اين روحيه و فرهنگ بسيج است كه به رغم همه مشكلات و تحريم هاي ظالمانه، كشور را با شتاب هر چه بيشتر در همه زمينه ها به پيش مي برد.
مديرعامل شركت مترو بسيج را يكي از نمادهاي مقدس انقلاب اسلامي دانست و گفت: وقتي تك تك شما بسيجيان در هر جايي از اين مملكت كه خدمت مي‌كنيد با رفتار و عمل خود منشاء تحول مي شويد به معناي واقعي الگويي عملي از ولايت مداري را جلوه مي دهيد كه مي تواند در ديگران نيز تاثير گذاشته و تحول شگرفي را در كشور ايجاد كند پس بدانيد كه چه رسالت خطيري بر عهده شماست.
درويشي رتبه بالاي شركت مترو تهران را از نظر داشتن تعداد بسيجيان افتخار آفرين خواند و خطاب به بسيجيان اين شركت گفت: آنچه كه بايد الويت شما باشد برنامه محوري و تدوين برنامه جامع براي پاسخگويي به همه نيازهاي اموزشي،تحقيقي،علمي،فرهنگي و زيارتي اعضاي بسيج و كارمندان باشد.
وي با ذكر خاطراتي از دوران دفاع مقدس، فداكاري،ايثار و از خودگذشتگي را از جمله ويژگيهاي بسيجيان در دوران وفاع مقدس ياد كرد و افزود: قطعاً اين روحيه بود كه ما را در جنگ تحميلي بر دشمنان پيروز ساخت و اكنون نيز بر اين باوريم همه پيشرفت ها و اقدامات كم نظير در ساخت مترو تهران مرهون روحيه جهادي و مديريت ميداني است كه خوشبختانه اثرات خود را بيش از گذشته نمايان كرده است.
در اين مراسم سردار دكتر محمد تهراني مقدم برادر شهيد تهراني مقدم با ذكر خاطراتي از شهيد تهراني مقدم از سجاياي اخلاقي آن شهيد والامقام براي بسيجيان سخنراني كرد.
همچنين  مصطفي بيادي مدير ايثارگران و بسيج شركت مترو تهران،به ارائه گزارشي از فعاليت ها و اقدامات بسيج پرداخت.
در پايان مراسم با حضور مديرعامل مترو و تعدادي از مديران شركت با اهداي لوح سپاس تعدادي از بسيجيان نمونه مورد تقدير قرار گرفتند.
نظر شما