جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۱۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
عباس جدیدی عضو و معاون شورای نظارت شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد؛

شورای شهر از طرحهای عمرانی حمایت می کند

عباس جدیدی عضو و معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: « ما بخاطر مردم و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم فعالیت می کنیم. طرحهای عمرانی متعلق به مردم است و شورای شهر از این طرحها حمایت می کند. »

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، جدیدی که در جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه با شهروندان ساکن منطقه حاضر شده بود، پس از دیدار حضوری با حدود 30 نفر از ساکنان محدوده شمال غرب پایتخت، شنیدن درخواستها و مشکلات شهروندی آنان و صدور دستوراتی برای حل مشکلات مطرح شده ، با اشاره به روند رو به رشد پروژه های عمرانی منطقه 22 گفت: طرحهای نیمه تمام بویژه طرحهای عمرانی باید برای به سرانجام رسیدن، حمایت و پشتیبانی شوند چون متعلق به مردم هستند و ما بخاطر مردم و در جهت بالا بردن سطح رضایتمندی آنان کار می کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با یادآوری اینکه منطقه 22، منطقه ای جدید و رو به توسعه است که جای پیشرفت بسیار دارد، خاطر نشان کرد: افق دید اجرای طرح در این منطقه باید بلند مدت باشد. پروژه ها و طرحهایی که در این منطقه اجرا می شوند باید بگونه ای طرح ریزی شوند که پاسخگوی نیاز مردم نه تنها در چند سال بلکه در صد سال آینده باشد. تعاونی های بسیاری در این منطقه شروع به شهرک سازی کرده اند که اتمام کار آنها، شکل کاملا تازه ای به این منطقه خواهد داد. بنابراین باید افق دیدمان را برای شکل گیری این منطقه، جوری ترسیم کنیم که معضلات آن از نظر زیست محیطی ، آلودگی هوا، ترافیک، مشکلات شهروندی و ... به حداقل برسد. شورایاران محله ها در این راه چشم و بازوی منطقه، شهردار منطقه و شورای اسلامی شهر تهران خواهند بود.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما