پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۷
کد خبر: ۷۱۷۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
در فرهنگسرای بهاران

آیین بزرگداشت پیرغلام اهل بیت مرحوم حاج غضنفر پناهیان

آیین تکریم از مقام شامخ خادم الحسین(ع)،حجت الاسلام و المسلمین مرحوم حاج غضنفر پناهیان در ویژه برنامه «پرده عشاق» از سوی فرهنگ سرای بهاران برگزار می‏ شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17و فرهنگسرای بهاران،ابوذر حسینی مديرفرهنگي هنري این منطقه، ضمن اعلام مطلب فوق گفت:این ویژه برنامه باهدف تقویت هویت دینی و مذهبی و ارتقای معرفت شهروندان همچنین گرامیداشت مقام و منزلت اهل بیت(ع)و ترویج فرهنگ عاشورا در سطح شهر و نیز ادای احترام و تجلیل و تکریم از مفاخر و پیرغلامان حسینی شهر تهران در روز یکشنبه 24 آذرماه ساعت 18در سالن سینما تئاتر فرهنگسرای بهاران برگزار خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که این برنامه به صورت ویژه و خاص طراحی شده است افزود این برنامه تنهامراسم از سلسله برنامه های پرده عشاق است که درآن از یک پیرغلام روحانی تکریم می شود و همچنین فرزندان آن مرحوم ،حجت الاسلام و المسلمین حاج علیرضاپناهیان از واعظین و سخنرانان این وادی و حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان از مداحان اهل بیت نیز در این برنامه حضور دارند و بانفس گرمشان خادمین حسینی را به فیض می رسانند.
حسینی اظهارداشت:نکوداشت حجت الاسلام و المسلمین مرحوم حاج غضنفر پناهیان باقرائت قرآن کریم،پخش کلیب از زندگی آن مرحوم،شعرخوانی توسط میلاد عرفان پور،مداحی توسط چندی از پیرغلامان اهل بیت و اجرای تعزیه و دمام زنی... برگزار می شود.
گفتنی است این برنامه در فرهنگسرای بهاران واقع در خیابان قزوین ميدان ابوذر،انتهاي خيابان سجاد جنوبي،ميدان بهاران، بوستان بهاران سینما تئاتر بهاران برگزار می شود.

نظر شما