جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۲۱۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
در برنامه نظارت ستادی مطرح شد؛

توسعه هرچه بیشتر سیستم حمل و نقل عمومی در سال 93 در منطقه 22

شهرداری منطقه 22 با توجه به گسترش ساخت و ساز در محدوده شمال غربی پایتخت و افزایش ساکنان این نقطه از تهران، توسعه سیستم حمل و نقل عمومی را طی سال 93 در دستور کار قرار داده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « این موضوع در برنامه نظارت ستادی مهندس آقا بیگی معاون امور مناطق حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و کارشناسان این معاونت و بازدید آنها از پایانه های حمل و نقل عمومی و پروژه های مهم انجام شده در سال 92 شامل اصلاحات هندسی، مناسب سازی ها و ... همچنین دیگر اقدامات ترافیکی صورت گرفته در این محدوده از پایتخت مطرح و طی آن تصمیماتی برای ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی و نگهداشت المانها و تجهیزات ترافیکی در منطقه 22 اتخاذ شد. »

وی افزود: « با توجه به سیاستهای دکتر قالیباف شهردار تهران مبنی بر دسترسی هر شهروند به اولین ایستگاه تاکسی یا اتوبوس (حمل و نقل همگانی) با طی مسافت حداکثر 350 متری، توسعه سیستم حمل و نقل عمومی در افق طرح شکل گیری منطقه بویژه در سال 93 در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با ادامه روند ساخت و ساز و شکل گیری منطقه، ضمن حفظ وضعیت کنونی، این برنامه شامل افزایش خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی، ناوگان، ایستگاهها و .... بر اساس توسعه منطقه مدنظر قرار گیرد.»
برچسب ها: منطقه 22
نظر شما