جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۲۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
برای اولین بار در میان مناطق 22 گانه شهر تهران محقق شد؛

کسب 2 گواهینامه جدید در زمینه مشتری مداری و جلب رضایت شهروندان در منطقه 22

با کسب گواهینامه ISO10002 و ISO10004 از سوی شهرداری منطقه 22 ، این منطقه بعنوان جوانترین منطقه پایتخت گامهای موثرتری برای پیگیری شکایات شهروندان و جلب رضایت بیش از پیش آنان برمی دارد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، پس از مدتها برنامه ریزی و تلاش بی وقفه و بعد از 2 روز ممیزی و ارزیابی ممیزان شرکت QA (Quality Austria) ، این منطقه موفق به کسب گواهینامه هایی دیگر شد که این بار قرار است در زمینه پیگیری شکایات شهروندان و رسیدگی به موقع آنها و جلب رضایتشان فعال شود. گواهینامه ISO10002 بعنوان الگویی برای رسیدگی به شکایات مشتریان در سازمانهای تجاری و غیر تجاری است و هدف از آن، راهنمایی دادن به سازمانها، مشتریان و تمامی طرفهای ذینفع است تا ضمن افزایش توانایی سازمان در شناسایی و تحلیل علل ریشه ای نارضایتی و اقدام لازم به منظور رفع نواقص، رویکرد مشتری مداری در کارکنان سازمان ایجاد شده و مهارت های آنها در رابطه با مشتریان افزایش یابد. توسعه خدمات از طریق اهمیت دادن به مشتریان و ایجاد محیطی باز برای ابراز بازخوردهای آنها نیز از جمله اهدافی است که در این گواهینامه دنبال می شود. ISO10004 نیز چارچوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت مندی مشتریان است و سازمان گواهی گیرنده را وا می دارد در مسیر مشتری مداری و جلب رضایت آنان حرکت کند.

حسین مرادی شهردار منطقه 22 این جلسه ضمن تقدیر از تلاش کارکنان و همکارانش در منطقه گفت: « در ادامه این فرآیند، اجرای خط مشی را در دستور کار داریم. در سازمانی که ما خدمت می کنیم، ممکن است به دلیل وجود برخی محدودیتها، در اجرای خط مشی نیاز به اصلاحات داشته باشیم اما تلاش بی شائبه همکاران در استقرار این گواهینامه موثر است. »

وی در ادامه صحبتهای خود از از تعریف واحد جدیدی در شهرداری منطقه 22 با استناد به تمامی گواهینامه های کسب شده این منطقه خبر داد و افزود: « منطقه 22 بصورت پایلوت تمامی استانداردها و گواهینامه ها را بعنوان یک واحد تعریف می کند تا بتوانیم در آینده نزدیک آن را بصورت یک ساختار و نظام واقعی در شهرداری تهران ماندگار کنیم. تلاش ما و دیگر همکارانمان بر این است که سال یندهآینده در بخش کالبدی و نرم افزاری، نظارت مستمر را در اجرا و کیفیت داشته باشیم و این یکی از مهمترین مواردی است که شهرداری منطقه همواره بر آن تاکید دارد. »

مهندس مرادی خاطرنشان کرد: « حفظ مسائل زیست محیطی دریاچه یکی از موضوعاتی است که از بدو بهره برداری از این فضای تفریحی و گردشگری گسترده مدنظر قرار داشته و فعالیتهایی را در این زمینه داشته ایم و اکنون قراردادهایی در منطقه در حال انعقاد است تا بحث ارزیابی و کنترل دریاچه را بصورت دائم دنبال کنیم. »

گفتنی است طبق ارزیابی ممیزان شرکت QA منطقه 22 موفق شد با بهبود مستمر فعالیتها و انطباق آن با الزامات استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه به درجه کیفی "نقره" دست یابد. این منطقه سال گذشته نیز موفق به اخذ تندیس برنز کیفیت از این شرکت شده بود.
برچسب ها: منطقه 22
نظر شما