جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۳
کد خبر: ۷۲۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
در پایان سومین بخش از چهارگانه "چهاردریا شبنم"

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه پیامکی فرهنگسرای اخلاق

فرهنگسرای اخلاق اسامی برندگان سومین مرحله مسابقه فصلی چهار دریا شبنم با موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار در فصل پاییز را اعلام و به برگزیدگان جوایزی تقدیم کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14، اسامی برگزیدگان سومین مرحله از سلسله مسابقات پیامکی چهاردریا شبنم با موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار اعلام و از میان 700 نفر شرکت کننده در مسابقه به قید قرعه به 15 نفر از برگزیدگان جوایزی تقدیم شد.

سه بخش از این سلسله مسابقات با هدف پرداختن به ضروریات مفاهیم سبک زندگی با ارائه الگوهای اسلامی ایرانی از منظر قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام با موضوع تفاوت ها و ویژگیهای زن و مرد، عفاف و حجاب و ازدواج آگاهانه ، آسان و پایدار در فصل های بهار، تابستان و پاییز با استقبال گسترده علاقه مندان برگزار شد. بروشور چهارمین مرحله این مسابقات به زودی توزیع می شود.

چهار دریا شبنم برای مخاطبان نوجوان- جوان و بزرگسال طراحی شده و علاقه مندان می توانند پس از مطالعه بروشور، پاسخ صحیح سوالات را به سامانه پیامکی 2000183714 ارسال کنند.

برای اطلاع از زمان و نحوه برگزاری چهارمین دوره مسابقه می توانید به نشانی اینترنتی akhlagh.farhangsara.ir سری زده یا به مراکز فرهنگی هنری منطقه 14 مراجعه کنید و یا از طریق نشریه همشهری محله منتظر اعلان زمان شروع مسابقه باشید. شماره تلفن 33353600 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی علاقه مندان است

نظر شما