جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۲
کد خبر: ۷۴۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
در مراسم نکوداشت زنان موثر در انقلاب مطرح شد

انتقاد بروجردی از فراموش‌شدن نقش زنان در انقلاب اسلامی

یک زن فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی برجسته است گفت: متأسفانه این امر به فراموشی سپرده شده است و باید در این زمینه کار شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای دینی امام علی(ع)، اشرف بروجردی فعال سیاسی در مراسم نکوداشت زنان موثر انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر،  با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب را امانتی در دست مردم خواند و گفت: همه کسانی که در کشور زندگی می‌کنند در پیشبرد اهداف انقلاب سهیم هستند و کسی نمی‌تواند ادعا کند که سهمی در این انقلاب ندارد.

وی با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه نقش زنان در انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شده است و من مدتی است که به این فکر می‌کنم چرا هنرمندان و مسئولان ما تلاشی برای رساندن پیامی که زنان ما در انقلاب به نسل جوان در نظر داشتند، نمی‌کنند که این امر باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

بروجردی با بیان اینکه باید در این زمینه تلاش‌های فراوانی انجام شود، خاطرنشان کرد: این مفاهیم باید در غالب هنر و نوشتار به نسل بعد منتقل شود تا نسل پس از ما از تلاش‌های زنان کشورمان به خود ببالند و الگوی خود را از زنان خارج از مرزها انتخاب نکنند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از تعالی اهداف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد نقش آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف باشیم.

نظر شما