جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۵۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
همزمان با اجرای ویژه برنامه های متعدد از سوی اداره فرهنگی صورت می گیرد؛

توزیع بسته ها و بروشورهای فرهنگی ویژه ایام فاطمیه و نوروز در منطقه 22

اداره فرهنگی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 بعنوان یکی از مهمترین ادارات اجرا کننده برنامه های اجتماعی و فرهنگی، برنامه های متنوعی را برای ایام نوروز شهروندان قطب تفریحی گردشگری پایتخت تدارک دیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حوزه اجتماعی و فرهنگی همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال، برنامه های گسترده ای را برای شهروندان و با مشارکت آنان برگزار می کند.

حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « این برنامه ها با هدف ارتقای سطح خدمات اجتماعی و فرهنگی به شهروندان و به تفکیک ادارات موجود برگزار می شود و در این میان، اداره فرهنگی برنامه هایی تدارک دیده که نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است. برپایی ایستگاه های فرهنگی و ایستگاه های صلواتی با مشارکت نواحی و سراهای محله های 9 گانه و برگزاری جشن نوروز و مراسم روز 13 فروردین با مشارکت سراهای محله ها از جمله برنامه های تدارک دیده شده از سوی اداره فرهنگی منطقه است. »

وی با اشاره به اینکه نوروز سال 93 به شمیم ایام فاطمیه (س) معطر است و در این زمینه نیز برنامه هایی در منطقه و با حضور و مشارکت شهروندان اجرا خواهد شد، افزود: « توزیع بسته ها و بروشورهای فرهنگی با موضوع ایام نوروز و ایام فاطمیه برگزاری مراسم ایام فاطمیه از تاریخ 6 تا 16 فروردین 93 در مساجد و حسینیه های موجود در منطقه، دیدار با خانواده های معظم شهدا در ایام پایانی سال 92 به منظور پاسداشت مقام والای شهدا و تبریک سال نو به خانواده های معزز ایشان، برگزاری تورهای گردشگری به مقصد موزه ها و اماکن گردشگری و مذهبی با همکاری سراهای محله های 9 گانه همچنین برپایی و اقامه نماز ظهر روز 13 فروردین در بوستانها و مجموعه های شاخص منطقه بویژه دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران، بوستان جنگلی چیتگر و بوستان جوانمردان ایران از جمله برنامه های این اداره در طرح استقبال از بهار سال 93 است. »

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما