جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۵۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
از سوی اداره امور بانوان در طرح استقبال از بهار صورت می گیرد؛

برگزاری نمایشگاههای بهاره بمنظور کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار منطقه 22

همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار سال 93 ، منطقه 22 ، برنامه های گسترده ای را در حوزه امور بانوان در محدوده شمال غرب برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه با یادآوری این موضوع که تبدیل کارکرد صرفا خدماتی شهرداری به کارکرد اجتماعی در سالهای اخیر از جمله مهمترین اولویتهای مدیریت شهری بوده است، خاطرنشان کرد: « بر این اساس، شهرداری تهران در سالهای اخیر افزون بر ایفای نقش خدمت در خصوص ارائه خدمات معمول و مشخص به شهروندان، در ارائه برنامه های گسترده اجتماعی و فرهنگی نیز فعالیتهای قابل توجهی داشته است. »

وی در خصوص برنامه های گسترده ای که حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه به مناسبت اجرای طرح استقبال از بهار برای شهروندان تدارک دیده است، گفت: « علاوه بر تدارک دهها عنوان برنامه از سوی ادارات تربیت بدنی، فرهنگی و مرکز خدمات اجتماعی منطقه، اداره امور بانوان منطقه بعنوان نهادی فعال در ساماندهی امور بانوان، وظیفه ایجاد نمایشگاه بهاره به منظور بکارگیری 60 نفر از مددجویان منطقه، ارائه بن لباس به دانش آموزان بی بضاعت و توزیع کارت هدیه میان زنان سرپرست خانوار همچنین برگزاری اردوی گل گشت توسط مسئولان خانه های تسنیم محله های 9 گانه ویژه زنان سرپرست خانوار را برعهده خواهد داشت. »


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما