جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۸۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
فرهنگ سرای انقلاب اسلامی برگزار می کند

«درد» کرمیار میهمان هشتمین نشست باشگاه کتاب

«باشگاه کتاب» فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در هشتمین نشست خود به نقد و بررسی رمان «درد» آخرین اثر صادق کرمیار می پردازد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، در اين نشست كه سي ام ارديبهشت با حضور نویسنده این اثر برگزار مي شود، علي اصغر شيرزادي نويسنده و پژوهشگر ادبي، حمیدآخوندی، نویسنده و تهیه کننده و محمد مهين خاكي، عضو تیم گردآوری خاطرات و جانبازدفاع مقدس به نقد و بررسي این اثر مي پردازند. حمید باباوند، کارشناس_مجری این نشست است.
خوانش بخش هایی از این رمان توسط حسن جوهرچي، بازيگر سينما و تلويزيون با همراهی موسيقي بخش دیگری از برنامه های هشتمین نشست باشگاه کتاب فرهنگ سرای انقلاب اسلامی خواهد بود که سه شنبه سي ام ارديبهشت ساعت 17 در سالن سپيده فرهنگ سرا برگزار مي شود.
رمان «درد» مروري است بر خاطرات جانبازی که هنوز درد می کشد؛ درد جسمی ناشی از جراحات جنگ و درد اجتماعی. او که قصد دارد خاطراتش را به چاپ برساند سوار بر ویلچیر راهی دفتر ناشر می شود اما هنگام عبور از خیابان با چند خودرو پلاک سیاسی مواجه شده و وقوع حوادثی دستمایه مرور خاطراتش می شود. «درد»، داستان مستندگونه ای از طراحی و شناسایی عملیات عاشورا است كه با بیان زندگی کاری و شخصی نیروهای عملیاتِ¬ شناسایی و فرماندهان نام-آشنای دفاع مقدس روایت می¬شود.
باشگاه كتاب فرهنگ سرا امکان امانت این رمان به اعضاء کتابخانه ها و تهیه آن با تخفيف 50 درصدی را نيز فراهم کرده است. علاقمندان برای دريافت كتاب می توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی www.enghelab.farhangsara.ir مراجعه کنید. فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع پل كميل، ابتداي كميل شرقي واقع شده است.

نظر شما