جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۴
کد خبر: ۸۲۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
نخستين توليد كانون فيلم مردمک فرهنگسراى اخلاق به نمايش در مى‌آيد

«روستازاده حيران»؛ مستندى برای زنده ياد حسين پناهى

به مناسبت زادروز زنده ياد حسين پناهى، مستند «روستازاده حيران» توليد كانون فيلم مردمک فرهنگسراى اخلاق به نمايش در مى‌آيد.
«روستازاده حيران»؛ مستندى برای زنده ياد حسين پناهىبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «روستازاده حيران» عنوان مستندى است كه در مدت يک ماه توسط كانون فيلم مردمک آماده شده است. این مستند با حضور آنا پناهى دختر مرحوم حسین پناهی، ليلا كردبچه نويسنده و پژوهشگر آثار حسين پناهى و استاد رضا صفريان شاعر، نويسنده و از دوستان نزديك حسین پناهی همراه با بخش‌هايى از فيلم‌ها و سريال‌هايى كه زنده یاد پناهى در طول دوران بازيگرى‌اش در سينما و تلويزيون و تئاتر، نقش ايفا كرده است در ٤٠دقيقه در قالب مستند آماده شده است.

نمایش این فیلم مستند با حضور اعضاى كانون فيلم مردمک، اعضاى خانواده، علاقه‌مندان و دوستداران حسین پناهى روز شنبه هفتم شهریور ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.
 
تقدیر از خانواده زنده یاد پناهی، سخنرانی دو پژوهشگر درباره آثار مرحوم پناهی و نمایش فیلم سینمایی «سايه خيال» دیگر بخش‌های این مراسم است.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسراى اخلاق به نشانی خيابان پيروزى، خيابان شكوفه، خيابان شهيد كاظمى، جنب بوستان گلزار مراجعه کنند.
نظر شما