جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۲
کد خبر: ۸۳۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

دو نمایش با بازیگران خاص

در بخش جنبی چهارمین جشنواره تئا‌تر شهر، نمایش صحنه‌ای «دو وجب از بهشت» و نمایشنامه‌خوانی «فصل بهار نارنج» با بازیگران خاص به اجرا در می‌آیند.
دو نمایش با بازیگران خاصبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دو نمایش بخش جنبی چهارمین جشنواره تئاتر شهر، در ترکیب خود، از دو بازیگر با شرایط خاص بهره می‌برند.

نمایش صحنه‌ای «دو وجب از بهشت» به کارگردانی ایمان سلیح که روز سه‌شنبه ۳۱ شهریور در سالن ماهِ حوزه هنری اولین اجرای خود را تجربه می‌کند، رکورد مسن‌ترین گروه بازیگری را در چهارمین دوره جشنواره از آن خود کرده است. در این نمایش «اسدالله منجزی» و «علی امیدوار» از بازیگران پیشکسوت تئا‌تر که سال‌ها از صحنه دور بوده‌اند، به ایفای نقش می‌پردازند. 
 
نمایشنامه‌خوانی «فصل بهار نارنج» که کارگردانی آن را غلامرضا عربی بر عهده دارد در آخرین روز جشنواره با حضور نقش‌خوانان نابینا خوانده می‌شود. هنرجویان نابینای فرهنگسرای سرو در این نمایشنامه‌خوانی حضور دارند و توانایی خود در اجرای این اثر نمایشی در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.
  
چهارمین دوره جشنواره تئاتر شهر به دبیری شهرام کرمی و از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تا دوم مهرماه در سالن‌های فرهنگی هنری پاینخت برگزار می‌شود.
نظر شما