جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۳
کد خبر: ۸۳۰۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

حضور چهره‌های تئا‌تری در بخش نمایشنامه خوانی تئاتر شهر

بخش نمایشنامه‌خوانی چهارمین جشنواره فیلم شهر در سومین روز با حضور بازیگران حرفه‌ای تئا‌تر و رادیو برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ بخش نمایشنامه‌خوانی که یکی از مهم‌ترین بخش‌های جشنواره است در سومین روز با حضور بازیگران حرفه‌ای تئا‌تر و رادیو در نقش‌خوانی آثار یکی از پرشور‌ترین روزهای خود را سپری کرد. 
 
این بخش که در سه دوره گذشته نشان داده است که نمایش‌های رادیویی و نمایشنامه‌خوانی علاقه‌مندان حرفه‌ای و پیگیر دارد در دوره چهارم جشنواره نیز توانست مخاطبان خود را راضی کند. 
 
برنامه‌ریزی منظم جشنواره درباره اجرای نمایشنامه‌خوانی‌ها در فرهنگسرای سرو این مرکز فرهنگی و هنری را به پاتوق همیشگی نمایشنامه‌خوانی تبدیل کرده و به نظر می‌رسد با افزودن فرهنگسرای شفق به این فهرست جای امیدورای دارد که در آینده‌ای نزدیک در این فرهنگسرا نیز شاهد اجراهای پیوسته نمایشنامه‌خوانی توسط گروه‌های حرفه‌ای باشیم. 

نخستینین اجرای رپرتوار تئا‌تر شورایی به رضا بهبودی تقدیم شد

اولین اجرای رپرتوار تئا‌تر شورایی در فرهنگسرای ارسباران با حضور چهره‌هایی همچون رضا بهبودی، افسانه زمانی، بهاره کاتوزی، لیلی فرهاد‌پور و هنرمندان شناخته تئا‌تر همراه شد. 

این هنرمندان در اجرای شورایی نمایش «وقتی برلین ۲ شورایی می‌شود» مشارکت داشتند. در پایان اجرای نمایش نیز این اجرا به رضا بهبودی بازیگر تئا‌تر، تلویزیون و سینما تقدیم شد.
نظر شما