جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۴
کد خبر: ۸۳۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

بازدید معاون هنری وزیر ارشاد از تئا‌تر شورایی جشنواره تئاتر شهر

شب گذشته بخش تئا‌تر شورایی چهارمین جشنواره تئا‌تر شهر میزبان علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
بازدید معاون هنری وزیر از تئا‌تر شوراییبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سه شنبه ۳۱ شهریور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای نمایش «پیش از صبحانه جدلی» در فرهنگسرای ارسباران نشست. 
 
علی مرادخانی پس از تماشای این نمایش گفت: پس از خواندن متن مصاحبه آریان رضایی متوجه شدم اتفاق جالب و قابل توجهی در حال اجراست و به این علت راغب به حضور در این اجرا شدم که همیشه تئا‌تر ما حالت و فرمی تک سویه و یک طرفه نسبت به مخاطب داشته است این برایم سوال شد که این ارتباط دوسویه بین صحنه و مخاطبان در تئا‌تر شورایی چگونه شکل می‌گیرد

وی افزود: امروز امیدوارم که هم چنان شاهد چنین اتفاقاتی در تئا‌تر کشورمان باشیم چرا که تاثیر بسزایی بر مخاطبان خواهد گذاشت. اینکه تماشاگران به جای شخصیت‌های نمایش دست به عمل می‌زنند و درگیر بازی و موقعیت می‌شوند یا حتا از جایگاه خود در حد یک کلمه هم واکنش نشان می‌دهند بسیار تاثیرگذار است و من بیشتر به بُعد روان‌شناسی آن علاقه‌مند شدم که حتا می‌توان در چنین موقعیت‌هایی بیشتر به آن پرداخت. 

زنگ آغازین این اجرا که در آن پرنیان گودرزی ایفای نقش می‌کرد را بهاره رهنما (بازیگر و نویسنده) به صدا در آورد و اجرا نیز با مشارکت و بازی مخاطبان و هنرمندانی چون بهاره رهنما، امیر شهاب رضویان، پوریا رحیمی سام و ـ ـ ـ همراه شد. 

در این بخش امروز چهارشنبه اول مهر ماه نیز نمایش «قوی‌تر» به کارگردانی آرین رضایی ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.
نظر شما