جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۵
کد خبر: ۸۳۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
در شب پنجم «ضیافت ستارگان»:

گرامیداشت یاد ستاره‌ای از آسمان تهران

پنجمین «ضیافت ستارگان» در منطقه ۱۰ تهران این بار به پاسداشت شهید حسن شهیدی در مسجد رضویه پس از نماز مغرب و عشا می‌پردازد.
گرامی داشت یاد ستاره‌ای از آسمان تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ برنامه «ضیافت ستارگان» چهارم مهر ماه در مسجد رضویه برگزار می‌شود و به تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهید حسن شهیدی می‌پردازد. 

حسن شهیدی سال ۴۴در خانواده‌ای مذهبی در تهران پا به عرصه وجود نهاد. او در در سال ۱۳۶۱ به جبهه کردستان رفت و با هم‌رزمانش برای عملیات نفوذی در خاک عراق عازم شد. پس از اینکه چندین تانک دشمن را از بین برد ناگهان گلوله‌ای دهان خندان او را درید و گلوله بعدی سینه او را نشانه گرفت و با گفتن لا اله الا الله در حین اینکه یکی از دوستان مجروح خود را در آغوش می‌گرفت روح پاکش در عملیات کربلای ۵ به ملکوت اعلی پیوست. 

برنامه «ضیافت ستارگان» با هدف تکریم و پاسداشت یاد و نام شهدای ۸ سال دفاع مقدس و نشر افکار و اندیشه‌های آنان به نسل جوان و با حضور مداحان اهل بیت، خانواده و همرزمان شهدا برگزار می‌شود. 

این مراسم به مدت هفت شب با مشارکت اهالی محل، مساجد، هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج و با حضور خانواده شهدا اجرا و از خانواده شهیدان منطقه تجلیل می‌شود و از ۳۱ شهریورماه آغاز ‌شده و تا ششم مهر ادامه پیدا می‌کند. 

برنامه امشب در مسجد رضویه به نشانی خیابان قصرالدشت، بین بوستان و هاشمی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
نظر شما