جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۵
کد خبر: ۸۳۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
فرهنگسرای امام (ره) از خانواده شهید محسن چراغی تجلیل می‌کند؛

مسجد مهدیه نیاوران میزبان «ضیافت ستارگان»

همزمان با هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس در ویژه برنامه «ضیافت ستارگان» که به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای محلات شهر تهران از خانواده معظم شهید «محسن چراغی»، در مسجد جامع مهدیه نیاوران تجلیل می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در راستای ویژه برنامه «ضیافت ستارگان» از خانواده معظم شهید «محسن چراغی»، در مسجد جامع مهدیه نیاوران تجلیل می‌شود.
 
در این برنامه دوشنبه ۶ مهرماه، بعد از نماز مغرب در مسجد جامع مهدیه نیاوران برگزار می‌شود؛ شماری از شهروندان نمازگزار محله جماران و منطقه یک تهران در کنار خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولین مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک و فرهنگسرای امام (ره) حضور خواهند داشت؛ و ضمن پاسداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر دفاع مقدس، از خانواده معظم شهید «محسن چراغی» تجلیل می‌شود. 
 
سخنرانی حاج ابراهیم چراغی پدر شهید محسن چراغی و حجت الاسلام شاه چراغی امام جماعت مسجد؛ همراه با روایت خاطرات جنگ از زبان حبیب الله خسروجردی در کنار آیین تکریم از خانواده شهید بزرگوار «محسن چراغی» در قالب اهدای هدایای یاد بود از سوی فرهنگسرای امام(ره) به عنوان نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در منطقه یک تهران، بخش اصلی محفل نورانی «ضیافت ستارگان» است. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی نیاوران، خیابان شهید باهنر، روبروی خیابان جماران، مسجد مهدیه مراجعه کنند.
نظر شما