جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۴
کد خبر: ۸۳۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
آغاز مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه»

قلم به دستان پا به توپ شدند

اولین دوره مسابقات فوتسال، جام «شهدای رسانه» عصر دیروز ۵ مهر با برگزاری ۹ بازی و همراه با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدای صحرای منا در فرهنگسرای رسانه آغاز شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این مسابقات در اولین روز با نتایج پرگل و با برد تیم‎های روزنامه جمهوری اسلامی، افکارنیوز، دانشکده خبر، خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایلنا، روزنامه‌های جام جم، شرق، ایرنا و برنامه تلویزیونی «۹۰»، همراه شد. 
 
در گروه یک تیم روزنامه جمهوری اسلامی با نتیجه ۸ بر ۲ در مقابل تیم‌های خبرگزاری دفاع مقدس و افکارنیوز در بازی با تیم روزنامه خبر ورزشی با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز شد. 
 
قلم به دستان پا به توپ شدند
 
بازی تیم‌های گروه دو نیز در شب گذشته ۵ مهر با برد ۴ بر ۲ دانشکده خبر در برابر خبرگزاری دانشجو و پیروزی ۳ بر ۲ خبرگزاری فارس در مقابل همشهری جوان، انجام گرفت. 
 
پرگل‎‌ترین بازی مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه» در روز نخست نیز به رقابت دو تیم روزنامه جام‌جم با خبرگزاری تابناک از گروه سه اختصاص داشت که در این مسابقه تیم جام جم ۱۱ بر ۱ حریف خود را شکست داد. در همین گروه، تیم خبرگزاری ایلنا نیز با نتیجه ۳ بر ۱ در برابر تیم عصر اقتصاد به پیروزی رسید. 
  
در گروه چهار مسابقات هم، تیم روزنامه شرق با نتیجه ۶ بر صفر در مقابل تیم خبرگزاری آنا پیروز شد. در این گروه نتیجه بازی تیم‌های خبرگزاری‌های، خبرآنلاین و ایرنا هم به علت عدم حضور تیم خبرآنلاین ۳ بر صفر به نفع ایرنا اعلام شد. 
 
قلم به دستان پا به توپ شدند

از گروه پنج هم دو تیم روزنامه شهروند و برنامه تلویزیونی «۹۰» به مصاف یکدیگر هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر تیم «۹۰» به پایان رسید. 
 
در اولین روز مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه» پیشکسوتان ورزشی از جمله حسن روشن حضور داشتند. همچنین تیم‌ها با یک دقیقه سکوت در شروع هربازی نسبت به مقام شامخ شهدای صحرای منا ادای احترام کردند.
نظر شما