جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۸
کد خبر: ۸۳۳۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
در نگارخانه ارسباران؛

نمایشگاه نقاشی انتزاعی با تکنیک آبستره

نمایشگاه «نقاشی انتزاعی با تکنیک آبستره» با۲۲ اثر از آروین رستمیان نقاش و مجسمه ساز اقلیت تا ۱۳ مهر در فرهنگسرای ارسباران برپاست.
نمایشگاه نقاشی انتزاعی با تکنیک آبسترهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه با ۲۲ اثر نقاشی انتزاعی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و ۱۲۰ در ۱۰۰ با تکنیک آبستره در گالری شماره دو ارسباران دایر است. 

آروین رستمیان سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. وی پس از اتمام دوره متوسطه تحصیلات خود را در رشته معماری در دانشگاه پلی تکنیک ایروان یکی از شهرهای ارمنستان گذراند. ساخت ویلاهای پیش ساخته دلیجان در کشور ارمنستان، طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی، ثبت شرکت رنگ پودری آرمن و ۲۰ سال تجربه در حوزه رنگ‌های پوششی، برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی نقاشی بخشی از فعالیت‌های این نقاش است. 

طراحی و ساخت «مجسمه یادبود شهدای ارامنه» به مناسبت سالگرد صدمین سال کشتار ارامنه، در کلیسای آلیشان تهران با وزن ۴ تن سنگ تراولین از شاخص‌ترین آثار این معمار، نقاش و مجسمه ساز است. 

این نمایشگاه از ۴ مهر آغاز شده و تا ۱۳ مهر ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالا‌تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما