جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۶
کد خبر: ۸۳۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کند:

نمایشگاه نقاشی انتزاعی «خانه ام ابریست»

نمایشگاه نقاشی انتزاعی «خانه‌ام ابریست» از پروین فراهانی با الهام از ادبیات معاصر، از ۱۱ مهرماه در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برپا می‌شود.
نمایشگاه نقاشی انتزاعی «خانه ام ابریست»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه نقاشی ۲۰ اثر هنری از پروین فراهانی با تکنیک رنگ و روغن و اکرلیک با رویکردی انتزاعی و با الهام از ادبیات معاصر در ابعاد هفتاد در ۱۰۰ و هفتاد در ۵۰ در معرض تماشای عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
پروین فراهانی با الهام از ادبیات معاصر آثاری را به نمایش گذاشته که در آن از رنگ و فرم‌های تمثیلی و غیرطبیعی برای بیان مفاهیم خود بهره گرفته و با یاری علائم مشخصه ظاهری، احساساتی را که خود تجربه کرده به دیگران انتقال داده تا با توجه به روحیات و فنون خویش و با شکستن قالب هاو برجسته نمایی، نگرش خود را بیان کند. 

 پروین فراهانی با خلق آین آثار سیری به سوی تعالی روح دارد و با توجه به متون و اندیشه‌های ایرانی و اسلامی خویش بر اصولی همچون وحدت به تفکر در ورای عالم خاکی پرداخته است و تمام تلاش خود را در جهت خلق فضا و عالمی وراء خیال نموده است. 

این نمایشگاه از ۱۱ تا ۲۲ مهرماه ساعت ۹ الی ۱۸ در نگارخانه گلستان واقع در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر برگزار می‌شود.
نظر شما