جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۸
کد خبر: ۸۳۳۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
با حضور اسماعیل آذر و محمدجواد جزینی برگزار می‌شود:

نقد «نگهبان تاریکی» در فرهنگسرای ابن سینا

مجموعه داستان مجید قیصری با عنوان «نگهبان تاریکی» که حاوی داستان ‌های جنگی اوست، دوشنبه ۱۴ مهرماه با حضور اسماعیل آذر و محمد جواد جزینی در فرهنگسرای ابن سینا نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «نگهبان تاریکی» با حضور مجید قیصری، نویسنده، و منتقدان جواد جزینی و اسماعیل آذر در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

در این نشست، قیصری بخش‌هایی از اثر داستانی خود را برای حاضران خواهد خواند.
 
«نگهبان تاریکی» شامل ۹ داستان کوتاه است که به عنوان پنجاهمین عنوان مجموعه «ادبیات امروز» از سوی نشر افق به چاپ رسیده است.
 
نویسنده در این داستان‌ها، به کاوش در درون انسان‌های درگیر با جنگ پرداخته است، اما جنگی که این انسان‌ها با آن رو در رو هستند، گویی صلح است. در ۹ داستان این کتاب، اخلاق و رفتار فردی شخصیت‌ها برجسته شده است. نویسنده همچنین با به کارگیری اسطوره و اشاره‌های فلسفی در لایه‌های درونی داستان‌ها، به ناشنیده و نادیده‌های جنگ معنی جدیدی داده است.

شهروندان و علاقه‌مندان به برنامه‌های ادبی می‌توانند برای شرکت در این نشست، در روز دوشنبه ۱۴ مهر، ساعت ۳۰ /۱۸ به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما