جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۸۳۶۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
امیر تاجری مداح اهل بیت(ع):

تهران برای معرفی فرهنگ عاشورا به کار فرهنگی نیاز دارد

امیر تاجری از مداحان اهل بیت(ع) با بیان اینکه برگزاری ویژه برنامه جلوه سوگ در میدان امام حسین (ع) باعث تقویت روحیه معنوی در جامعه می شود گفت: در ایام ماه محرم برگزاری چنین نمایشگاه هایی لازم بوده و ما در سطح شهرمان برای معرفی فرهنگ عاشورا به این چنین نمایشگاهی نیاز داریم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مداح اهل بیت (ع) در خصوص ویژه برنامه جلوه سوگ که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین (ع) برپا شده است، اظهار کرد: برگزاری این برنامه  در میدان امام حسین(ع) از چند باب حائز اهمیت است. اول اینکه این نمایشگاه در میدانی به نام مبارک آقا ابا عبدالله برگزار می شود و دوم آنکه هم موقعیت سوق الجیشی این میدان بوده که در دل شهر قرار دارد و تردد مردم در آنجا زیاد است.

تاجری با اشاره به اینکه در ماه محرم اکثر مردم برای عزاداری به مساجد، تکایا و هیات های می روند، تصریح کرد: برنامه های اینچنینی تاثیر گذار است و در مواقعی شاید برخی از مردم نتوانند در جلسات روضه خوانی و عزاداری شرکت کنند که این نمایشگاه ها در روحیه مردم آنها و همه مردم تاثیر گذار خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال مردم از برگزاری ویژه برنامه جلوه سوگ، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با ارایه برنامه های متعدد باعث جذب مردم و بسط فرهنگ عاشورا شده است.

تاجری در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.
برچسب ها: جلوه سوگ
نظر شما